استفاده از ارزیابی نظیر مدرج برای بهبود مهارت نوشتن،توانایی تفکر انتقادی دانشجویان ، و درک مواددوره اصول روابط عمومی
Using Graded Peer Evaluation To Improve Students’ Writing Skills, Critical Thinking Ability, And Comprehension Of Material In A Principles Of Public Relations Course
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – October 2007 Volume 4, Number 10 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
14125 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This peer-evaluation assignment encouraged students to think critically, synthesize information
and write about public relations course material rather than incorporate surface information into
written assignments. Because peer reviewers can improve the grades on their final papers by
offering concrete suggestions to the original authors, students tended to report that the peerevaluation process improved their writing skills, critical thinking ability, and their understanding
of public relations concepts and theories. This research demonstrates how peer evaluation can be
a positive learning exercise that prompts students to develop higher-order cognitive skills and to
improve their writing skills while learning discipline-specific course concepts.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
تفکر انتقادی، توانایی، فهم،
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
, Critical Thinking ، Ability،Comprehension ،
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.