ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت

استفاده از ارتباطات واسطه کامپیوتر در شکایت مصرف کننده: مطالعه در آموزش عالی

The Use Of Computer Mediated Communication In Consumer Complaining: A Study In Higher Education

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – January 2006 Volume 3, Number 1
سال انتشار 2006
فرمت فایل PDF
کد مقاله 15681

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The electronic channel for consumer complaining has increased dramatically in recent years and
continued growth is expected in the future. The objective of this research was to explore how
computer-mediated communication is being used as a channel for complaining in higher education.
A study was conducted of the complaint intentions of 222 students at one college in the eastern half
of the United States. Four complaining dimensions were studied: Voice, Negative Word-of-Mouth,
Third Party, and Exit. The results indicated that the most common behavioral intentions are:
Complain to other students face-to-face, complain to the professor in office, and never take another
class from the professor. The research findings also indicate the number of students who are likely
to use computer-mediated communication to complain. In addition, the results show strong
correlations between computer-mediated complaining and other complaining responses.
INTRODUCTION

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

کامپیوتر، ارتباطات، محصولات مصرفی، شکایت: آموزش عالی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Computer ،Communication ،Consumer، Complaining: Higher Education

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری