ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
یکشنبه, ۲ دی

استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری و پیامدهای کسب و کار – ادراک شده توسط نمایندگان های پزشکی

Customer Relationship Management Strategy and Business Outcomes – Perception by Medical Representatives

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of Educational and Management Studies J. Educ. Manage. Stud., 6(1): 01-08, Mar 30, 2016
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 2931

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

In marketing, the concept of Customer Relationship Management (CRM) highlights the final customer of
the product. But in pharmaceutical industry it is seen that sales representatives are developing the relation with
doctors, stockiest and retailers. Article focused on perception of medical representative about CRM strategy its
impact on business outcomes. Researcher has used descriptive research design and collected opinions from
medical representatives from different pharmaceutical companies. From the results of current study, it is found
that tracking customer win-back levels as well as increasing business and tracking customer satisfaction level more
affected on business outcomes i.e. Customer Relationship Management affects on business outcomes.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

مدیریت ارتباط با مشتری، نماینده پزشکی، نتایج کسب و کار، صنعت دارویی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Customer Relationship Management, Medical Representative, Business Outcomes, Pharmaceutical

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری