ارزیابی پویا ی چند رسانه ای در رابطه با پشتیبانی آموزش کامپیوتر
Dynamic Evaluation Of The Multimedia Interface In Computer Supported Learning
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – May 2007 Volume 4, Number 5 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
13671 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
As information technology applications become widespread in education, new innovations in
computer systems and communication technologies stimulate changes in students’ visual
preferences. In a university environment each new cohort of students is more comfortable in the
digital world, expecting that new technology will enhance teaching and learning. This study
analyzes changes in perception on graphic user interfaces in a four-year period both by college
students and instructors; the surveys were used to compare different formats of e-learning
presentations designed accordingly to student preferences and curriculum requirements. Using
factor analysis the principal characteristics of preferred multimedia interface in 2006 are compared
with interface preferences four years earlier.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
پشتیبانی آموزش کامپیوتر
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Computer Supported Learning
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.