ارزیابی درک و آگاهی دانشجو از دریافت برنامه ی کار درسی؛
Evaluating Student Perceptions Of Course Delivery Platforms
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Second Quarter 2016 |
سال انتشار |
2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
8613 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
In this paper we evaluate effectiveness of course delivery mode on three dimensions: values, networking
opportunities and learning. While students and their future employers are two important customers for the business
program, we focus on the perception of students regarding the effectiveness of course delivery mode on program
performance. The three dimensions are evaluated based on a questionnaire survey administered to business
program students at several universities. We present the results of statistical analysis and draw conclusions based
on the results.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
اثربخشی تدریس ، آگاهی دانشجو،دریافت برنامه کار درسی؛
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Instructional Delivery Mode; Student Perceptions; Teaching Effectiveness
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.