ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت

ارزیابی توسعه در تفکر انتقادی: یک تجربه موسسه ای

Assessing developmentincriticalthinking:One institution’s experience

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Currents inPharmacyTeachingandLearning8(2016)271–278
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 1026

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Objective: Enhancing criticalandmoralthinkingaregoalsofhighereducation.Wesoughttoexaminethinkingdevelopment
within aDoctorofPharmacy(Pharm.D.)program.
Methods: The CaliforniaCriticalThinkingSkillsTest(CCTST),HealthSciencesReasoningTest(HSRT),andtheDefining
Issues Test(DIT2)wereadministeredtoPharm.D.studentsoverfoursessionsthroughouttheirdidacticstudies.Studentstook
tests intheirP1Fall,P1Spring,P2Spring,andP3Spring.WhileCCTSTandHSRTaresimilarforassessingfoundational
critical thinking,theDIT2assessescomplexmoralthinking.Eachthinkingtestwascorrelatedwithacademicsuccessby
undergraduate andgraduategrade-pointaverages(GPAs).
Results: The CCTSTwasadministeredinP1Fall(20.1  5.0). ForHSRT,mean  S.D. wasP1Spring:22.7  3.5, P2
Spring: 22.6  4.8, andP3Spring:23.8  4.5. AfterconvertingP1-CCTSTandP2-HSRTscoresusinguser-manual
interpretations, therewasnodifferenceonpairedcomparison(P ¼ 0.22, 0.1Cohen’s d). Therewasasmalldifferencebetween
P1-HSRT andP3-HSRT(P o 0.01, 0.2Cohen’s d). Alsoadministeredeachtime,theDIT2wasP1Fall:40.4  12.6, P1
Spring: 36.3  13.7, P2Spring:44.9  13.6, andP3Spring:43.4  15.4. ForDIT2,bothP1FalltoP2SpringandP1Spring
to P3Springweresignificant withsmallandmediumeffect-sizes(both P o 0.01, 0.4and0.5Cohen’s d respectively).
Importantly, multipleHSRT,andDIT2assessmentscorrelatedwithundergraduateandgraduateGPAs.
Conclusions: During aPharm.D.programofstudy,studentsdevelopedsubstantiallyinmoralreasoningthoughminimallyin
foundational criticalthinking.Bothfoundationalandmoralreasoningcorrelatedwithacademicsuccess.Showing
responsiveness tochange,theDIT2appearshelpfulasameasureofcognitivedevelopmentforpharmacyeducation.
r 2016 ElsevierInc.Allrightsreserved.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

تفکر انتقادی؛ آزمون مهارتهای تفکر انتقادی کالیفرنیا ؛ آزمون استدلال علوم بهداشتی ؛ تعریف آزمون مسائل، ارزیابی؛ اندازه گیری

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Critical thinking;Californiacriticalthinkingskillstest;Healthsciencesreasoningtest;Defining issuestest;Assessment; Measurement

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری