ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت

ارزیابی آموزش : برداشت از استادان و دانشجویان

Teaching Evaluations: Perceptions Of Students And Faculty

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – September 2008 Volume 5, Number 9
سال انتشار 2008
فرمت فایل PDF
کد مقاله 12729

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This study conducts a survey of students and faculty at a business school on critical issues
regarding student evaluations of teaching and identifies several significant differences between
their perceptions. Students agreed more strongly than faculty that evaluations are higher in
courses where the instructor teaches effectively and students learn more. Students also agreed
more than faculty that they give higher evaluations for more challenging courses and for courses
requiring an above-average amount of work. Unlike students, faculty agreed that students give
higher evaluations in courses where they expect to earn a higher grade than they deserve.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

ارزیابی آموزش، دانش آموزان، استادان، بررسی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Keywords: Teaching evaluations, students, faculty, survey

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری