ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۱۰ فروردین

اجرای شیوه های کیفیت به امید آماده شدن مربیان و معلم

Implementing Promising Practices To Prepare Quality Teacher Educators

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – Third Quarter 2012 Volume 9, Number 3
سال انتشار 2012
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9879

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The United States does more than just talk; it invests a lot of money in public education. While
students are the major focus of concern, teachers are a mainstay in the enterprise. In 2002, the
U.S. invested $192 billion in teacher pay and benefits. More than 50% of all dollars allocated by
the government for education is paid in salaries for teachers, yet there is little resea rch to guide
decisions as whom to hire, retain, and promote (Rice, 2003). However, the general consensus is
that under good teachers, students get a good education, and under poor teachers, students get a
poor education. The difference between the two makes a world of difference. The U. S. cannot
afford to trust its most valuable asset – students - to the tutelage of poor teachers. Doing so would
be to run the risk of needlessly suffering from medical conditions, financial woes, and a quality of
life not befitting a highly advanced nation.
This manuscript provides a functional framework for the student and faculty, a review of related
literature, and a detailed description of an individual effort at implementing promising practices
to prepare quality teacher educators. The expectation is that information and preliminary
findings that are provided will, in some way, further thinking and effort at producing effective
teachers to staff our schools.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

صلاحیت استاد؛ دانشکده اشتغال دانشجو ؛معلم آموزش و پرورش ؛ آموزش استراتژی های؛ انگیزه بیشتر دانش آموز

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Professor Competencies; Faculty-Student Engagement; Teacher Education; Teaching Strategies; Student Motivation

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری