ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت

اثربخشی رابطه تاکتیک بازاریابی در یک محیط دانشگاهی

Effectiveness Of Relationship Marketing Tactics In A University Setting

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – First Quarter 2013 Volume 10, Number 1
سال انتشار 2013
فرمت فایل PDF
کد مقاله 9727

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

We test the correlation between student perception of three university relationship-building tactics
- commercial friendships, preferential treatment, and tangible rewards - with university student
satisfaction. We also test whether two student characteristics - enduring involvement with
education and sense of entitlement - have a moderating effect on the aforementioned relationship
between university relationship-building behaviors and student satisfaction. Results revealed
positive correlations between perceived relationship tactics and overall satisfaction. Correlations
between the relationship-building behaviors and satisfaction were also greater among highinvolvement students than among their lesser-involved cohorts. Students who felt a sense of
entitlement were more likely to believe that they were recipients of relationship-building
behaviors, but they didn’t always appreciate them more than students who felt less entitled.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

برخورداری دانش آموز؛ بازاریابی رابطه؛ تحصیلات؛ تعامل دانش آموز با معلم

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Student Entitlement; Relationship Marketing; Education; Student-Teacher Interaction

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری