ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۱۰ فروردین

اثرات شاخص پاسخگویی و عوامل اقتصادی و اجتماعی بر نمره آزمون و مفاهیم سیاست

Impacts Of Accountability Indicators And Socioeconomic Factors On Test Scores And Policy Implications

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – April 2006 Volume 3, Number 4
سال انتشار 2006
فرمت فایل PDF
کد مقاله 16344

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Based on a sample of 63 school districts in the state of Louisiana during academic year 2003-2004,
we find that a higher (IOWA) test score is associated with higher attendance rates, smaller class
sizes, more qualified teachers, more discipline, less spending per student, lower poverty rates, and
lower per capita personal income. Therefore, we need to continue to pursue qualified teachers,
smaller class sizes, and more discipline.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

پاسخگویی، شاخص، اجتماعی، اقتصادی، مفاهیم سیاست

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Accountability، Indicators ،Socioeconomic ،Policy Implications

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری