اثرات سیستم پاسخ دانشجویی بر عملکرد و رضایت: بررسی در  کلاس مالیات حسابداری						
						
						
							The Effects Of Student Response Systems  On Performance And Satisfaction:  An Investigation In A Tax Accounting Class						
						
						
												
						
						
							
																								
									| نویسندگان | این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده استورودعضویت | 
																
																								
									| اطلاعات مجله | Journal of College Teaching & Learning – December 2007  Volume 4, Number 12 | 
																
																								
																								
									| سال انتشار | 2007 | 
																
								
									| فرمت فایل | PDF | 
								
								
									| کد مقاله | 14595 | 
							
						
						
						
						
							پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
								
						 
						
						
												
																		
							
چکیده (انگلیسی):
							Does the use of student response systems (clickers) in the classroom increase student performance 
on  exams?   Do  students  perceive  a  benefit  to  using  clickers  in  the  classroom?   This  study 
investigates the effect of student response systems on accounting students’ learning outcome and 
perceived satisfaction. Results show that, though the use of clickers may not always help students 
do better on exams, clickers are a useful pedagogical tool that can help students pay attention   in 
class and be more involved in a learning friendly environment.						
						
						
												
																		
						
																		
						
																		
							
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
							حسابداری						
						
																		
							
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
							 Accounting 						 
												
						
						
							پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.