اثرات زمینه دانشجویان به سوی ارتباطات، آموزش سبک، و جنس بر پیشرفت تحصیلی
The Effects Of Students’ Predispositions Toward Communication, Learning Styles, And Sex On Academic Achievement
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – September 2007 Volume 4, Number 9 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
14075 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Females are more apprehensive when talking in class, but more nonverbally immediate, and prefer a
collaborative learning style. Males prefer independent and avoidant learning styles, and report
learning less than females.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
Academic Achievement
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
پیشرفت تحصیلی
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.