ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۵ اردیبهشت

اثرات دریافت شده از تدریس فوری (ضربتی) در فراگیری دانش ؛

The Perceived Effects of Flipped Teaching on Knowledge Acquisition

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله The Journal of Effective Teaching, Vol. 16, No.1, 2016, 36-51
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 8647

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Increased demands for technological integration in higher education have resulted in new
forms of course instruction. Under a flipped approach, students learn course materials
outside the classroom while active learning methods are employed inside. This study focuses
on the perceived effects of flipped instruction on knowledge acquisition in undergraduate
students using information communication, accessibility, stimulation, interaction,
and accumulation as measures. Undergraduate students indicated positive effects of
flipped teaching and student’s perceived learning improved as time spent using learning
management systems increased. While knowledge acquisition tended to increase in most
students, technological incompatibilities prevented the flipped approach from being fully
accepted.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آموزش عالی ، آموزش اینترنتی ، تدریس فوری (ضربتی) ، تربیت فناورانه ؛

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Flipped teaching; higher education; technological pedagogy; blackboard; online instruction.

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری