ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۱ دی

ابزار مبتنی بر تئوری برای به حداکثر رساندن اشتغال دانشجویان؛

Learning A La Carte: A Theory-Based Tool For Maximizing Student Engagement

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – Second Quarter 2016
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 8620

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

It is well-established that motivation is a critical component of one’s best performance of a task. A primary model
in the field of motivation is the self-determination theory (SDT). The three pillars of SDT include competency,
autonomy, and relatedness; when supported these have been shown to improve the quality, consistency, and
persistence of one’s effort at a task. It is the purpose of this article to examine relevant SDT research, and utilize
relatable trans-disciplinary findings in support of the discussion of a novel course development technique that
maximizes student engagement in the higher education environment—the assessment menu.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

ارزیابی ، نمره گذاری ، درجه بندی ، اشتغال ، انگیزش برای یادگیری ، برنامه رئوس مطالب؛

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Assessment; Grading; Syllabus; Engagement; Motivation to Learn

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری