ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۳۱ فروردین

ابزار استراتژیک برای دانش آموزان معلول: ایجاد و پیاده سازی محیط های یادگیری مجازی بدون موانع

Strategic Tool For Students With Disabilities: Creating And Implementing Virtual Learning Environments Without Barriers

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – September 2011 Volume 8, Number 9
سال انتشار 2011
فرمت فایل PDF
کد مقاله 10374

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

While some organizations have made strides in employing workers with disabilities as an act of
social responsibility, other entities have started to realize the need and value of this untapped
human resource (Thakker, 1997). Research has shown that employees with disabilities have low
turnover rates, low absenteeism, and high motivation to prove themselves (Fersh & Thomas,
1993). Executives will need to rethink their employment practices in order to compete for
employees from the current, shrinking workforce. Further, many employers are looking towards
academic institutions for well-qualified employees. The key question here is whether or not our
academic institutions and educators are truly prepared to enable, education, and motivate all
learners for the changes in the workforce. Specifically, are we able to equip all learners with the
necessary technological skills and education to best prepare them for this new workforce outlook?
Currently, 54 million Americans with disabilities use information technology (IT) at colleges and
universities, which accounts for 20 percent of the population (Oblinger & Ruby, 2004).
Unfortunately, statistical data for persons with disabilities is done with a separate survey, which
is a part from the U.S. Survey and conducted only every 10 years.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آموزش مجازی، معلولیت، آموزش الکترونیکی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Virtual Learning, Disabilities, e-Learning

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری