ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت

آیا مدرسان ارتباطات کسب و کار درک خود را از کسب و کار و اخلاق تغییر می دهند؟؟ مطالعه تطبیقی با اشاره به آموزش

Have Business Communication Instructors Changed Their Perception Of Business Ethics? A Comparative Study With Implications For Teaching

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – March 2006 Volume 3, Number 3
سال انتشار 2006
فرمت فایل PDF
کد مقاله 16257

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The purpose of this study was to determine the opinions of communication instructors in the
Southeastern and Southwestern Regions of the Association for Business Communication concerning
the teaching of ethics

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

کسب و کار، ارتباطات، آموزش، ادراک، کسب و کار، اخلاق

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Business، Communication، Instructors ، Perception، Business، Ethics

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری