آیا بحث و مناظره ی گروهی و تکالیف مجزا شده می توانند به موفقیت بیشتر دانش آموزان در ریاضیات پیشرفته کمک کنند ؟
Can Group Discussions And Individualized Assignments Help More Students Succeed In Developmental Mathematics?
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Third Quarter 2015 |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7151 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Students taking developmental mathematics courses resist attempting word problems when they are presented to them. Although word problems can help students contextualize learning, develop better understanding of the concepts and apply world knowledge, they constitute an impediment to students’ progress in developmental mathematics courses. A two-semester study on the first developmental mathematics course at LaGuardia Community College shows that students perform better at word problems when they have been discussed in groups with their peers prior to the homework. Moreover, when assigned word problems without a class discussion, students perform better when these problems are individualized based on their areas of interest.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
بحث گروهی ، ریاضیات پیشرفته
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Group Discussion; Word Problems; Developmental Mathematics
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.