آموزش معلمان به فکر کردن: انعکاسی ژورنالینگ به عنوان یک استراتژی برای افزایش “درک و عمل نگارش دانش آموزان دانشگاهی
Teaching Teachers To Think: Reflective Journaling As A Strategy To Enhance Students‟ Understanding And Practice Of Academic Writing
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – December 2010 Volume 7, Number 12 |
سال انتشار |
2010 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
11514 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The value of reflective journaling as an effective strategy to enhance learning has been explored
by several writers. Many see it as a way of approaching learning to enhance the understanding of
factors influencing or hindering the learning process and the development of meaning through
critical thinking skills. The underlying purpose of the study is to explore the possibility of
introducing the reflective journal into the teaching of academic writing as a strategy to improve
students’ understanding of the different expository methods employed as part of the writing
process.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
انعکاس؛ یادداشتهای روزانه؛ یادداشتهای روزانه انعکاسی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: Reflection; Journaling; Reflective journaling
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.