آموزش خواندن برای دانش آموزان با ناتوانی ذهنی:یک بررسی سیستماتیک
Teaching Reading for Students with Intellectual Disabilities: A Systematic Review
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
International Education Studies(2015),www.ccsenet.org |
سال انتشار |
2015 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
2264 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
A systematic review of the literature related to instructional strategies to improve reading skills for students with intellectual disabilities was conducted. Studies reviewed were within three categories; early reading approaches,comprehensive approaches, and one method approach. It was concluded that students with intellectual disabilities are in need to receive very intense practice and instruction to improve their reading skills, and it should be provided explicitly, systematically, and consistently. Recommendations for future studies are discussed
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
ناتوانی ذهنی،خواندن،بررسی ادبیات
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
intellectual disabilities, reading, literature review
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.