آموزش اصول ترکیبی از دارایی به دانش آموزان کارشناسی کسب و کار – آیا می توانم کار کنم؟
Teaching Hybrid Principles Of Finance To Undergraduate Business Students – Can It Work?
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – July 2008 Volume 5, Number 7 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12652 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The purpose of this study was to examine the relationship between course design and predictor
variables: motivation, satisfaction, and success for students enrolled in the hybrid Principles of
Finance course. The participants for this research project were 117 undergraduate students
(encompassing 6 semesters) at Robert Morris University, Pittsburgh, Pennsylvania. The results
indicate that course design does influence the predictor variables. (A hybrid course combines face to-face classroom instruction with computer-based learning. These courses move a portion of
course learning online and, as a result, reduce the amount of classroom time needed.)
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
فرمت Hy brid، اصول مالی، عملکرد دانشجو
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: Hybrid Format, Principles of Finance, Student Performance
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.