ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
جمعه, ۱۴ اردیبهشت

آموزش آمار با سازه بر اساس روش آموزش برای توصیف رفتار داوطلبان آمار

Teaching Statistics With Constructivist Based Learning Method To Describe Student Attitudes Toward Statistics

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – April 2006 Volume 3, Number 4
سال انتشار 2006
فرمت فایل PDF
کد مقاله 16356

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

In this study, the researcher examined the effect of a semester-long, constructivist-based learning
approach method on student attitudes toward statistics in an introductory statistics course. The
author investigated whether students who engaged in constructivist-based learning environment
performed more positive attitudes toward statistics. Results showed that, the constructivist-based
learning approach technique encouraged students to become more positive attitudes toward
statistics with the course content through active–learning environment. Thus, these findings have
important implications for course content and instructional delivery

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

آمار، آموزش

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Teaching ،Statistics

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری