آموزش آمار با سازه بر اساس روش آموزش برای توصیف رفتار داوطلبان آمار
Teaching Statistics With Constructivist Based Learning Method To Describe Student Attitudes Toward Statistics
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – April 2006 Volume 3, Number 4 |
سال انتشار |
2006 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
16356 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
In this study, the researcher examined the effect of a semester-long, constructivist-based learning
approach method on student attitudes toward statistics in an introductory statistics course. The
author investigated whether students who engaged in constructivist-based learning environment
performed more positive attitudes toward statistics. Results showed that, the constructivist-based
learning approach technique encouraged students to become more positive attitudes toward
statistics with the course content through active–learning environment. Thus, these findings have
important implications for course content and instructional delivery
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
آمار، آموزش
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Teaching ،Statistics
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.