ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
چهارشنبه, ۱ اردیبهشت

شاخص های کیفی برنامه درسی پنهان در مراکزآموزش عالی

Quality Indicators of Hidden Curriculum in Centers of Higher education

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Available online at www.sciencedirect.com
سال انتشار Procedia - Social and Behavioral Sciences 30 (2011) 1657 – 1661
فرمت فایل PDF
کد مقاله 4579

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

The present study tries to examine and recognize quality indicators of hidden curriculum in centers of higher education; it was a
survey in nature. After examining background and literature of the study, indicators and effective factors on hidden curriculum
centers of higher education were recognized. Then a researcher-made questioner on the basis of the recognized indicators was
set. The statistical society of this research project were all managers as well as university experts; the statistical sample of the
study were some managers (university chancellors, vice-chancellors, and deans) and university faculty members all in Golestan
province of Iran.
The findings of the study are as follows:
 Applying modern trends in curriculum
 Holding scientific lecture
 Applying modern technologies in research
 Motivational curriculum
 Counseling and guidance
 Holding scientific societies
 Full attention to learning in universities
 Holding workshops for employees
 Facilities and equipment

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

شاخص های کیفی، برنامه درسی،برتامه درسی پنهان،آموزش عالی

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Keywords: quality indicators, curriculum, hidden curriculum, higher education

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری