ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
دوشنبه, ۲۵ آذر

استفاده از ارزیابی نظیر مدرج برای بهبود مهارت نوشتن،توانایی تفکر انتقادی دانشجویان ، و درک مواددوره اصول روابط عمومی

Using Graded Peer Evaluation To Improve Students’ Writing Skills, Critical Thinking Ability, And Comprehension Of Material In A Principles Of Public Relations Course

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – October 2007 Volume 4, Number 10
سال انتشار 2007
فرمت فایل PDF
کد مقاله 14125

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This peer-evaluation assignment encouraged students to think critically, synthesize information
and write about public relations course material rather than incorporate surface information into
written assignments. Because peer reviewers can improve the grades on their final papers by
offering concrete suggestions to the original authors, students tended to report that the peerevaluation process improved their writing skills, critical thinking ability, and their understanding
of public relations concepts and theories. This research demonstrates how peer evaluation can be
a positive learning exercise that prompts students to develop higher-order cognitive skills and to
improve their writing skills while learning discipline-specific course concepts.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

تفکر انتقادی، توانایی، فهم،

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

, Critical Thinking ، Ability،Comprehension ،

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری