ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
شنبه, ۱ دی

رابردهایی برای بهبود تعاملات معلم-شاگرد در کلاس درس های بزرگ؛

Strategies for Building Positive Student-Instructor Interactions in Large Classes

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله The Journal of Effective Teaching, Vol. 16, No.1, 2016, 19-35
سال انتشار 2016
فرمت فایل PDF
کد مقاله 8641

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

Although large classes in and of themselves are pragmatic for universities, they can be
challenging for both students and instructors. The purpose of this study was to investigate
pedagogical strategies that instructors teaching large classes can utilize to create positive
student-instructor interactions to counter these challenges. Both quantitative and qualitative
data were collected by means of two online surveys with undergraduate students enrolled
in two large consumer studies courses. The data suggested that strategies such as
self-disclosure, caring leadership, and making the class feel smaller have positive implications
for undergraduate students, faculty, the department, and the university.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

کلاس های بزرگ ، تعاملات معلم-شاگرد ، بهبود(مثبت سازی) ؛

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Large classes, student-instructor interactions, caring leadership, selfdisclosure, making the class feel smaller

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری