ابزار مبتنی بر تئوری برای به حداکثر رساندن اشتغال دانشجویان؛
Learning A La Carte: A Theory-Based Tool For Maximizing Student Engagement
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Second Quarter 2016 |
سال انتشار |
2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
8620 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
It is well-established that motivation is a critical component of one’s best performance of a task. A primary model
in the field of motivation is the self-determination theory (SDT). The three pillars of SDT include competency,
autonomy, and relatedness; when supported these have been shown to improve the quality, consistency, and
persistence of one’s effort at a task. It is the purpose of this article to examine relevant SDT research, and utilize
relatable trans-disciplinary findings in support of the discussion of a novel course development technique that
maximizes student engagement in the higher education environment—the assessment menu.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
ارزیابی ، نمره گذاری ، درجه بندی ، اشتغال ، انگیزش برای یادگیری ، برنامه رئوس مطالب؛
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Assessment; Grading; Syllabus; Engagement; Motivation to Learn
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.