آماده سازی دانش آموزان برای کلاس : یک ازمایش کلینیکی تاثیر بین سخنرانی پیش درآمد چندرسانه ای و کتاب درسی در یک دوره ی تحصیلی (علم اقتصاد)
Preparing Students For Class: A Clinical Trial Testing The Efficacy Between Multimedia Pre-lectures And Textbooks in an Economics Course
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – Second Quarter 2016 |
سال انتشار |
2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
7166 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Motivating students to come prepared to class is often a futile exercise. The consequences are magnified as more
instructors adopt the flipped classroom teaching model, in which students are expected to come to class with some
knowledge of the material. This paper analyzed the implementation of a pedagogical tool that addresses this
problem: multimedia pre-lectures. We tested the efficacy of pre-lectures on students with no prior exposure to
college or AP-level economics using a controlled clinical experiment, focusing on introductory economics concepts.
Students who had access to pre-lecture materials scored significantly higher on comprehension and retention than
those with access only to textbooks.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
پیش درآمد درسی چند رسانه ای ، آموزش دیداری ، علم اقتصاد
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Multimedia Pre-Lectures; Flipped Classroom; Instructional Visuals; Economics
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.