گمشده حیاتی در رشته مدیریت آموزشی: چارچوب سازی (گمشده) گفتمان رهبری در دوران کودکی اولیه
Critical Absence in the Field of Educational Administration: Framing the (Missing) Discourse of Leadership in Early Childhood Settings
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
International Journal of Educational Leadership Preparation,1 Volume 7, Number 2 (Summer 2012), ISSN 2155- 9635, |
سال انتشار |
2012 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
4440 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This manuscript has been peer-reviewed, accepted, and is endorsed by the National Council
of Professors of Educational Administration (NCPEA) as a signicant contribution to the scholarship and practice of education administration. In addition to publication in the International
Journal of Educational Leadership Preparation,1 Volume 7, Number 2 (Summer 2012), ISSN 2155-
9635, this manuscript exists in the Connexions Content Commons as an Open Education Resource
(OER). Formatted and edited by Theodore Creighton, Virginia Tech; Brad Bizzell, Radford University; and Janet Tareilo, Stephen F. Austin State University. The assignment of topic editor and
double-blind reviews are managed by Editor, Linda Lemasters, George Washington University. The
IJELP is indexed in the Education Resources Information Center (ERIC), sponsored by the United
States Department of Education.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
کودکی اولیه، رهبری، مدیریت اموزشی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Educational Administration, Leadership, Early Childhood
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.