افسانه به عنوان یک منبع با ارزش فرهنگی و زبانی غنی برای آموزش یک زبان خارجی به زبان آموزان جوان
Folktales as a Valuable Rich Cultural and Linguistic Resource to Teach a Foreign Language to Young Learners
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
23-28 2016 sciencepg |
سال انتشار |
2016 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
25370 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Quite a few language teachers and educators have supported the literature-based approach in teaching both a second and foreign language. In many cases the use of stories including folktales has been observed to be most common of all types of literature in language classrooms. This article highlights the multifaceted rationale for using folktales to teach foreign languages, especially to young learners. It presents features of folktales which have the potentials to facilitate child foreign language acquisition. The article also provides implications for how folktales can be used effectively in language classrooms for young learners.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
افسانه های قومی واجدادی، کودکان، آموزش، زبان خارجی، داستان
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Folktale, Children, Teaching, Foreign Language, Stories
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.