آیا مدرسان ارتباطات کسب و کار درک خود را از کسب و کار و اخلاق تغییر می دهند؟؟ مطالعه تطبیقی با اشاره به آموزش
Have Business Communication Instructors Changed Their Perception Of Business Ethics? A Comparative Study With Implications For Teaching
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – March 2006 Volume 3, Number 3 |
سال انتشار |
2006 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
16257 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The purpose of this study was to determine the opinions of communication instructors in the
Southeastern and Southwestern Regions of the Association for Business Communication concerning
the teaching of ethics
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
کسب و کار، ارتباطات، آموزش، ادراک، کسب و کار، اخلاق
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Business، Communication، Instructors ، Perception، Business، Ethics
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.