تاثیر کامپیوتر در یادگیری بر اساس سهم بازار شبیه سازی : ارتباط بین خودکارآمدی و درک
Impact Of Computer Based Share Market Simulations On Learning: A Link Between Self-Efficacy And Understanding
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – February 2006 Volume 3, Number 2 |
سال انتشار |
2006 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
16234 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
While the literature supports the use of share market simulation as an educational tool we analyse
the impact of a share market simulation on student self-efficacy and understanding. We find
evidence of a statistically significant increase in self-efficacy through the use of the educational
simulation. We also find that while self-efficacy at the start of the simulation is positively
correlated with the level of self-efficacy at the end, the final level of understanding attained is
positively related to both self-efficacy and the level of understanding that existed at the beginning of
the simulation.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
کامپیوتر، یادگیری، درک
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Computer ، Learning،Understanding
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.