زمینه های که ترویج بهره، حق تعیین سرنوشت، و یادگیری: برداشت پایدار و سوالاتی
Contexts that promote interest, self-determination, and learning: lasting impressions and lingering questions
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
sciencedirect |
سال انتشار |
2000 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
15163 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Across eight narratives, each capturing unique characteristics of a particular after-school or out-of-school computer program, we identified several unifying themes. We offer those themes as lingering questions that merit exploration by those invested in these ‘club’ settings. Specifically, we ask about the conceptions of learning held by authors, examine the distinctions between learning about and learning with technology, and question the degree of choice required to sustain the interest and engagement portrayed in these narratives.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
علاقه؛ تعیین سرنوشت؛ یادگیری؛ زمینه
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Interest; Self-determination; Learning; Contexts
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.