اثرات سبک یادگیری و ابر تجربه قبلی بر دانش اختلالات رفتاری و زمان در کار: یک محیط ابر مبتنی بر مورد
The effects of learning style and hypermedia prior experience on behavioral disorders knowledge and time on task: a case-based hypermedia environment
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
sciencedirect |
سال انتشار |
2001 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
15030 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This study involved 17 graduate students enrolled in a Behavioral Disorders course. As a part of the course, they engaged in an extensive case-based hypermedia program designed to enhance their ability to solve student emotional and behavioral problems. Results include: (1) students increased their knowledge about behavioral disorders; (2) those students with more hypermedia experience spent more time using the hypermedia program; (3) those students who acquired greater knowledge also wrote better student reports; and (4) students, regardless of learning style (as measured by Kolb's Learning Style Inventory), benefited equally from using the hypermedia program.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
سبک یادگیری؛ ابر؛ اختلالات رفتاری
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Learning style; Hypermedia; Behavioral disorders
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.