جستجوی یک موضوع یکپارچه برای برنامه آموزشی دوره کسب و کار کارشناسی
In Search Of An Integrative Theme For The Undergraduate Business Curriculum
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – December 2007 Volume 4, Number 12 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
14610 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
The Business Core is typically a set of courses in the curriculum of many business schools which
provides the student with a breadth of knowledge across all business disciplines. The purpose of
this paper is to introduce a curricular model based upon the balanced scorecard (BSC) developed
by Kaplan & Norton (1996). With its multi-dimensional approach that encompasses all business
disciplines, the BSC framework provides a natural vehicle for integration . Moreover, with the
flexibility in the choice of Key Performance Indicators (KPIs) and the potential for adding other
perspectives, the BSC is infinitely adaptable and expandable.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
کسب و کار
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Business
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.