دوره های آموزشی در عمل: چگونگی کسب و کار دانش آموزان، پایگاه های دانش خود را از طریق روش های تجربی تقویت کنید-اساس کار
Action Learning In Action: How Business Students Strengthen Their Knowledge Bases Through Work-Based Experiential Methods
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – December 2007 Volume 4, Number 12 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
14607 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
he use of service learning as a means of training future business leaders is advantageous when used
as part of learning process and an introduction to problem solvin g. This study will review how
student knowledge can be enhanced when the learning process is linked with real world experiences
such as internships, apprenticeships, cooperative education programs, and when a student is assigned a mento r. This
infusion helps students make a connection between classroom instruction and real business problem solving (Woods
1997). For this position paper the term “Action Learning” will be used as a surrogate for the various forms of
learning available outside the classroom.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
کسب و کار، دانش آموزان، تقویت، دانش
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Business ،Students ،Strengthen ،Knowledge
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.