اثرات سیستم پاسخ دانشجویی بر عملکرد و رضایت: بررسی در کلاس مالیات حسابداری
The Effects Of Student Response Systems On Performance And Satisfaction: An Investigation In A Tax Accounting Class
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – December 2007 Volume 4, Number 12 |
سال انتشار |
2007 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
14595 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
Does the use of student response systems (clickers) in the classroom increase student performance
on exams? Do students perceive a benefit to using clickers in the classroom? This study
investigates the effect of student response systems on accounting students’ learning outcome and
perceived satisfaction. Results show that, though the use of clickers may not always help students
do better on exams, clickers are a useful pedagogical tool that can help students pay attention in
class and be more involved in a learning friendly environment.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
حسابداری
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Accounting
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.