نظریه های یادگیری مدرن فراهم کردن برنامه های کاربردی برای تمرین آموزش از راه دور
Modern Learning Theories Provide Applications For Distance Learning Practice
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – May 2008 Volume 5, Number 5 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12599 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This article reports the findings of a recent empirical study that was conducted at a large
university in the United States. The study compared the findings from modern learning theories to
reported perceptions of undergraduate and graduate students taking courses in online learning
environments. The intention of the study was to compare perceived student learning preferences
with theories that support distance learning design and delivery. The article provides a report of
objectives, methodology, findings, discussion, conclusions, and implications relative to the study.
Final suggestions concerning online courses aimed at satisfying student learning expectations are
implicated from the findings of the study.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
کلمات کلیدی: آموزش از راه دور، نظریه یادگیری، آموزش عالی
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: distance learning, learning theories, higher education
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.