دستیابی به مهارت در دوره اقتصاد کپ استون
Achieving Proficiencies In Economics Capstone Courses
نویسندگان |
این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است ورودعضویت |
اطلاعات مجله |
Journal of College Teaching & Learning – February 2008 Volume 5, Number 2 |
سال انتشار |
2008 |
فرمت فایل |
PDF |
کد مقاله |
12523 |
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.
چکیده (انگلیسی):
This paper argues that capstone courses in economics should be integrative experiences that
require students to demonstrate six core proficiencies. The capstone economics senior seminar at
Illinois Wesleyan University is used as an example of how a capstone course that requires
completion of an original research paper might achieve these proficiencies. Also, carefully
designed co-curricular activities, such as student-edited undergraduate journals, and
participation in undergraduate research conferences are recommended as complements to
capstone research courses.
کلمات کلیدی مقاله (فارسی):
برنامه درسی دوره کارشناسی، دوره های CAPSTONE، پژوهش در مقطع کارشناسی، آموزش آموزش
کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):
Keywords: Undergraduate curriculum, capstone courses, undergraduate research, teaching pedagogy
پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.