ورود به سایت

در سایت حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام در سایت (به زودی!)

ثبت نام

دانلود انواع مقالات آی اس آی

دسته بندی مقالات

با عضویت در سایت مقاله یاب از تخفیف ویژه بهرمند شوید! عضويت (به زودی!)
تاریخ امروز
پنج شنبه, ۴ بهمن

ارزیابی مقایسه اثربخشی آموزش در مقطع کارشناسی حسابداری در قالب کلاس درس آنلاین

Assessing The Comparative Effectiveness Of Teaching Undergraduate Intermediate Accounting In The Online Classroom Format

نویسندگان

این بخش تنها برای اعضا قابل مشاهده است

ورودعضویت
اطلاعات مجله Journal of College Teaching & Learning – September 2011 Volume 8, Number 9
سال انتشار 2011
فرمت فایل PDF
کد مقاله 10364

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید

چکیده (انگلیسی):

This paper presents the results of a study assessing the comparative effectiveness of teaching an
undergraduate intermediate accounting course in the online classroom format. Students in a large
state university were offered an opportunity to complete the first course in intermediate
accounting either online or on-campus. Students were required to complete several objective
homework assignments and write an essay on what is means to be a professional. In addition,
students were asked to report their progress in achieving seven stated objectives of the course.
Students in the online course performed as well as students in the on-campus course.

کلمات کلیدی مقاله (فارسی):

حسابداری میانه؛ آموزش آنلاین. آموزش از راه دور

کلمات کلیدی مقاله (انگلیسی):

Intermediate Accounting; Online Education; Distance Education

پس از پرداخت آنلاین، فوراً لینک دانلود مقاله به شما نمایش داده می شود.

اضافه‌کردن به سبدخرید
کلیه حقوق مادی و معنوی برای ایران مقاله محفوظ است
در حال بارگذاری